Epson Expression 13000XL Pro Technická podpora
Súbory na prevzatie
Súbory na prevzatie
Pre rozpoznaný operačný systém nie sú k dispozícii žiadne súbory. Vyššie vyberte iný operačný systém.
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Príručky & dokumentácia
Príručky & dokumentácia
Manuály
Startup Guide (v1.0)
Sťahovanie
v.1.0
11-Nov-2023
0.36 MB
.pdf
Ďalšie informácie:
This guide will help you set up and begin using your product. It includes information on setting up your product and installing the software.
User's Guide (v1.0)
Sťahovanie
v.1.0
10-Nov-2023
2.76 MB
.pdf
Ďalšie informácie:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Možnosti registrácie & záruky
Možnosti registrácie & záruky
Zaregistrujte svoj produkt
Pre registráciu vášho nového produktu kliknite na tlačidlo Registrovať.
Skontrolujte si záruku
Pre kontrolu stavu záruky vášho produktu kliknite na tlačidlo „Skontrolovať stav záruky“ a na stránke podpory zadajte sériové číslo produktu.
Možnosti rozšírenej záruky (CoverPlus)
Chráňte svoj produkt Epson aj po uplynutí štandardnej záručnej doby pomocou Epson CoverPlus. Pre viac informácií o možnostiach predĺženej záruky kliknite na tlačidlo „Zobraziť možnosti rozšírenej záruky“.
Kontaktujte nás
Kontaktujte nás
Zavolajte nám
Zavolajte nám a poraďte sa s jedným z našich špecialistov +421 232786682 Upozorňujeme, že táto služba je k dispozícii od pondelka do piatku od 9:00 do 18:00 h. Cez sviatky je linka mimo prevádzku.
Aby sme vám mohli ponúknuť technickú podporu pre váš produkt, musíte na začiatku hovoru poskytnúť nášmu tímu technickej podpory sériové číslo produktu. Vďaka tomu vám budeme môcť poskytnúť podporu rýchlo a efektívne.
Aby sme vám mohli ponúknuť technickú podporu pre váš produkt, musíte na začiatku hovoru poskytnúť nášmu tímu technickej podpory sériové číslo produktu. Vďaka tomu vám budeme môcť poskytnúť podporu rýchlo a efektívne.
E-mailová podpora spoločnosti Epson
Pre produkty v záruke nás prosím kontaktujte prostredníctvom online chatu, telefónu alebo e-mailu. Ak je váš produkt po záruke, vyhľadajte servisné stredisko.
Pošlite nám e-mail
Pre produkty v záruke nás prosím kontaktujte prostredníctvom online chatu, telefónu alebo e-mailu. Ak je váš produkt po záruke, vyhľadajte servisné stredisko.
Upozorňujeme, že nemôžeme odosielať do P. O. Box-u