Súbory na prevzatie
Súbory na prevzatie
firmware
Firmware (vAN01902280)
v.AN01902280
25-Mar-2019
4.38 MB
.zip
Firmware (vAN01709210)
v.AN01709210
03-Oct-2017
4.38 MB
.zip
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Načítava sa...Prosím počkajte...
Načítava sa...Prosím počkajte...
Načítava sa...Prosím počkajte...
Príručky & dokumentácia
Príručky & dokumentácia
Manuály
User's Guide (PDF) (v3.0)
v.3.0
05-Jun-2012
5.12 MB
.pdf
náhrady
Ink Charging (v1.0)
v.1.0
19-Jan-2010
0.36 MB
.pdf
Ink Cartridge Shaking (v1.0)
v.1.0
19-Jan-2010
0.31 MB
.pdf
Package Content (v1.0)
v.1.0
19-Jan-2010
0.14 MB
.pdf
Ink Charging (v1.0)
v.1.0
19-Jan-2010
0.59 MB
.pdf
SpectroProofer Mounter 24'' Settings (v1.0)
v.1.0
19-Jan-2010
0.52 MB
.pdf
Možnosti registrácie & záruky
Možnosti registrácie & záruky
Zaregistrujte svoj produkt
Pre registráciu vášho nového produktu kliknite na tlačidlo Registrovať.
Zaregistrujte sa
Skontrolujte si záruku
Pre kontrolu stavu záruky vášho produktu kliknite na tlačidlo „Skontrolovať stav záruky“ a na stránke podpory zadajte sériové číslo produktu.
Skontrolujte stav záruky
Možnosti rozšírenej záruky (CoverPlus)
Chráňte svoj produkt Epson aj po uplynutí štandardnej záručnej doby pomocou Epson CoverPlus. Pre viac informácií o možnostiach predĺženej záruky kliknite na tlačidlo „Zobraziť možnosti rozšírenej záruky“.
Zobraziť možnosti rozšírenej záruky
Kontaktujte nás
Kontaktujte nás
Zavolajte nám
Zavolajte nám a poraďte sa s jedným z našich špecialistov +421 232786682 Upozorňujeme, že táto služba je k dispozícii od pondelka do piatku od 9:00 do 18:00 h. Cez sviatky je linka mimo prevádzku.
Aby sme vám mohli ponúknuť technickú podporu pre váš produkt, musíte na začiatku hovoru poskytnúť nášmu tímu technickej podpory sériové číslo produktu. Vďaka tomu vám budeme môcť poskytnúť podporu rýchlo a efektívne.
E-mailová podpora spoločnosti Epson
Pre produkty v záruke nás prosím kontaktujte prostredníctvom online chatu, telefónu alebo e-mailu. Ak je váš produkt po záruke, vyhľadajte servisné stredisko.
Pošlite nám e-mail
Pre produkty v záruke nás prosím kontaktujte prostredníctvom online chatu, telefónu alebo e-mailu. Ak je váš produkt po záruke, vyhľadajte servisné stredisko.
Upozorňujeme, že nemôžeme odosielať do P. O. Box-u